!Blog momentálně trochu-pozastaven!

Chceš spřátelit? Klikni SEM (spřátelování je časově omezeno tak honem ^^)

Aktuální kapitola Donuts: Tady

Recenze Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru

18. února 2012 v 22:01 | Pyrit |  Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru
Yuki Sakurai žil odmalička v sirotčinci Asahi, s pocitem, že je nechtěný a nepotřebný. I navzdory tomu je ke všem laskavý, milý a velmi přátelský. Navíc dokáže vycítit pocity lidí, když se jich dotkne. Díky své až příliš velké laskavosti a neschopnosti kontrolovat svou sílu si nadělal pár nepřátel. Kanata byl vždy na jeho straně, již odmala s ním vyrůstal v sirotčinci a jeden druhému byli jako bratr. Avšak nyní je Yuki na střední škole, Kanata na univerzitě, takže se už moc nevídají. Aby toho nebylo málo, začnou na Yukiho z ničeho nic útočit jakési bestie - Duras. Tu ho zachrání záhadný a krásný muž, který mu připadá hrozně povědomý. Nesetkali se už někdy? A pak se zde ještě objeví muž, který tvrdí, že je Yukiho bratr. Jak Yuki zareaguje, když zjistí, že má konečně někoho, kdo o něj stojí?
Moje hodnocení: Anime je určitě velice krásně nakreslené a hlavně nápadité. Konečně zase jednou něco originálního. Je to pravé fantasy ,takže je tam o hodně víc neuvěřitelných věcí než uvěřitelných. Rozhodně není nejhorší, naopak je velmi povedené. Ale přece jenom má i nějaké to mínus. Za prvé mi vadily dlouhé pohledy do minulosti postav. Pokud šlo o hlavní postavy a bezprostředně to souviselo s příběhem tak to bylo v pohodě ,ale pokud byli celé dvě epizody po sobě jenom o minulosti, pomalu ale jistě jsem začala okusovat stůl. Je to fantasy a hlavně shonen-ai .Nenajdete tady sice žádný "fyzický" kontak ,ale celý příběh je tou romantickou zápletkou propletený a hlavně ovládaný. A to nejenom u hlavního páru ,ale i u dvou dalších. Další plus je,že jsou prostě hlavní postavy nepředstavitelně sexy! ^^
Rozhodně doporučuji ke shlédnutí. Je to takové oddechové...ale do děje vás to vtáhne stejně.
Enjoy it! :3

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.